مهدی جونممهدی جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

معجزه... ومزه مزه کردن ثانیه های مادری

1393/4/6 11:38
نویسنده : مامان جون
831 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا نمیدونم چی بگم...باچه زیونی شاکراین نعمت بزرگت باشم..اگرتا اخرعمرم هرلحظه شکرت کنم کمه...الله من ممنونتم...عاشقتم خدا

بله...منم بالاخره مامان شدم...به اصرار دوستانم بیبی گذاشتم وسریع دوخط شد..خطی که هشت ساله درارزوشم...خدایا این درسته...یعنی من مامان شدم

اونم طبیعی ..بعددوتا ای وی اف منفی ویه ای یوای منفی...خدایا زبونم بنداومده ...شکرت خداniniweblog.comniniweblog.com

به ادامه مطلب بروید 

ارام جانم بالاخره اومدی عزیییزم...قربونت برم که قدمای کوشولوتو گذاشتی توی دل مامان...عاشقتم عزیزم...قربون دست وپای قشنگت..عاشقتم مامانی

اینوهم برای بابایی گذاشتم.

وقتی اومد واین ودید خیلی خوشحال شد..niniweblog.comازشادی اشک ریختیم و سجده شکربه جا اوردیم...

یافاطمه زهرا کمکم کن تا ازاسترسها وسختیهای بارداری بربیام...کمکم کن یازهرا

الله من هزاران هزاران بارشکرت...ممنونتم...این فرشته بعدسالها بهم دادی خودتم حفظش کن برام

سفت بهم بچسبه تا اخرای نه ماه...سالم برسون بغلم و برام نگهش دار

منتظرتم فرشته نازم...زودی بغلت کنم ودستای کوچولوت وبوس کنم..niniweblog.com.سرموبزارم روی سینتو صدای تاپ تاپ قلبتوبشنوم

صدایی که سالها دارم براش تلاش میکنم...عزییییییییزم زودی بیاپیشم...مامان وبابا عاشقانه دوست داریم گل نازمniniweblog.com

بووووووووسبوسمحبت

پسندها (3)

نظرات (9)

asemani92
6 تیر 93 17:19
زهرا جون خدا رو شکر بخاطر این خبر خجسته ببین مامانه خونه ای گل خونه ای مرسی که این خبر خوبو دادی خداشکر خداروشکر انشاله تمامه مراحل بارداریت با موفقیت و بی دردسر طی بشه خدایا مواظب نینیه اجی زهرام باش آمین
مامان جون
پاسخ
اسمانی جان خداروهزاران بارشکرش..بعدهشت سال این نعمتوبهم داد...ممنونم ازدعای قشنگت
آذین
6 تیر 93 23:53
خوش اومدی به دل منتظر و عاشق مامانت....خوش اومدی! فقط همین
مامان جون
پاسخ
مرسی خاله جووون..من نینی شیطون وبلاهستم مگه نه؟
مامان ستایش
7 تیر 93 12:50
الهی قربون بزرگیت بشم خدا که دل دوستمو شاد کردی روز عاشورا عکس دخترمو دیدی گفتی منم بچه میخوام خیلی دلم شکست خدارو به سربریده امام حسین قسم دادم ارزوتو براورده کنه حالا یادت باشه ایشالله واسه اولین عاشورا لباس سقای نینیتو فراموش نکنی ایشالله خدا به سلامتی نینیتو بزاره تو بغلت
مامان جون
پاسخ
ممنونم دوست خوبم که دعام کردین...انشالله حتما اینکارومیکنم...خداصحیح وسالم برام نگهش داره عاشوراحتماسقاش میکنم
رها
7 تیر 93 18:12
الهی شکرررر واقعا معجزه خدارو دیدم ایشالا 9 ماه بارداری راحتی داشته باشی و کنجدت و صحیح و سالم بغل کنی عزیزمممممممممممم ارزوی بهترینارو دارمممممممممممم برات
مامان جون
پاسخ
فدات شم رهاجونم...خداروهزاران بارشکرش...الهی به حق امام رضاخبربارداری توروبشنوم دوستم
فرشته - مامان امیراشکان
12 تیر 93 0:47
خدایا شکرت هزاران مرتبه زهرا جونم یه عالمه تبریک میگم به تو و همسر صبورت عزیزم ایشالا که خدایی که بهت داده خودشم برات حفظش کنه تا به وقتش بیاد تو آغوش گرم مامان و بابای خوبش
مامان جون
پاسخ
قربونت فرشته جان..انشالا انشالا..دعای هرروزمن همینه که خداسالم بزارش بغلم....هرچی آرزوی خوبه مال تو
پديده
13 تیر 93 10:50
زهراجون مباركه عزيزم خدا جون خيلي بزرگي التماس دعا عزيزم
مامان جون
پاسخ
اره دوستم خداخیلی بزرگه..دراوج ناامیدی سورپرایزت میکنه..شکرش..
نفس_نفس
13 تیر 93 16:44
خدایا بزرگی و کرمت رو شکر....... خدایا با تموم وجودم شکرت میکنم..... مبارکت باشه این عشق آسمونی... مبارکت باشه شیرینی همه سختی هات......
مامان جون
پاسخ
فدات شم دوست مهربونم..برای سلامتی این عشق دعاکن..
arezoopingo
2 مرداد 93 18:41
خدارو شکر.خیلی خوشحال شدم
ریحانه مامان دوقلو ها
6 شهریور 93 16:33
سلام زهرا جون خیلی خوشحال شدم امروز تو کلوپ دیدم تو امضات نوشتی 13 هفته انگار یکی از نزدیکانم باردار شده . خدا روشکر که بالاخره شما هم طعم شیرین مامان بودن رو می چشی به امید خدا سالم و سالمت و در پناه امام زمان(عج) به دنیا بیاد و باعث سربلندی شما و اسلام باشه .
مامان جون
پاسخ
ممنونم دوست خوب ومهربونم ازدعای قشنگت...انشالا بتونم فرزندخوب وصالحی تربیت کنم..دعاواسه من یادت نشه