مهدی جونممهدی جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

دل نوشته یه منتظر

1392/7/16 19:55
نویسنده : مامان جون
254 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ...گل مامانی...ارام جانم..خوبی عزیزم.؟

مامانی پس کی میخوای بیای توی دل مامان.چرااینقده من وبابایی

روانتظارمیدی.اخه من دیگه طاقتم تموم شده..بیشترروزهاتنهام وبه

وجودتونیازدارم...ناهارکه تنهایی میخورم همش حس میکنم کنارم نشستی

وداری بامن غذامیخوری...قشنگ مامانی ابان میشه 7سال که

منتظرشماییم.خیلی دلم گرفته ازهمه چی وبعضی ادمهاکه توی دل شکستن

ادمها مهارت دارن.اخه چرامن بایداینقدرزخم زبون بشنوم..من که به کسی بدی

ایی نکردم.دل کسی روهم نشکستم..ولی من واگذارش کردم به خدا.خدا

خودش جواب اینجورادمهاروتوی همین دنیامیده ایشالا...

ارام جانم ماه محرم نزدیکه عزیزم...بازشورعزاداری ها ونذری دادن ها شروع

میشه.دعاکن مامانی تابه حق 6ماهه اباعبدالله وبه ابروی زینب کبری خدایه

نظرلطفی به من حقیربکنه وتو روبزاره توی دامنم...به صبرحضرت زینبب یه

صبری هم به من بده تانبود توروتحمل کنم ویه روزی ایشالا تورو توی دامنم ببینم...

دوست دارممممممم خیلی زیادماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

azin
17 مهر 92 12:51
سلام عزیزم!

همین صبر تو خودش کلی پاداش داره،این یعنی توکل واقعی!

7 سال کم نیست اما نشون میده که خدا دوستت داره چون هنوز بهش امید داری و این یعنی ایمان قوی!

خدا دوستت داره پس نا امید نباش!

اینا نشون میده که هنوز صلح نبوده پس خوشحال باش!

اما میدونم و از خدا میخوام که بزودی صلاحتون قرار بده تا یه فرشته سالم و صالح رو تو دلت بزاره!

هر که در این درگه مقرب تر است،جام بلا بیشترش میدهند!







سلام دوست خوبم...ممنونم.هرچی خدابخوادراضیم به رضای او
زهرا
1 آبان 92 17:46
آجیه قشنگم قربون صبرت بشم
ایشالله به حق 5تن خدا جواب صبرت و بده


خدارو قسم میدم به آبروی خانم زینب و اما حسین و قسمش میدم به علی اصغرش که امسال دامنت و سبز کنه
اشکم و در اوردی دختر

چون خودمم تو انتظارم میدونم تو دلت چی میگذره
ایشالله که به زودی سه نفره میشید


پاسخ...لطف داری دوست خوبم.ایشالا که خدادامن همه منتظراروسبزکنه.شماهم به زودی نی نی توبغل کنی

مانا
2 آبان 92 0:28
سلام دوست گلم
انشالله که خدا زود زود به شما هم یه گل ناز هدیه میده. با خوندن مطلبت دلم لرزید و برات دعا کردم.


پاسخ...ماناجان دیگه من واقعاسپردمش به خدا.هروقت اون صلاحم بدونه..ازاین که دعام میکنی یه دنیاممنون.خداحاجت دل توروهم بده عزیزم
asemooni92
10 اسفند 92 8:45
سلام فدایه قلبه مهربونت؛یه چیزی بگم ترو خدا ته دلی انجامش بده؛با خلوص نیت؛وضو بگیر هر صبحه سه شنبه به نیت آقا امام زمان نماز امام زمان بخون؛یکی رو می شناختم حتی دکترا گفتن محاله بچه دارشی؛۶ماه اشک ریخت هرسه شنبه نماز امام زمان خوند به لطف خدا الان یه پسر بنام محمد داره؛آقارو صدا بزن جوابتو انشاله میده:-‏*‏
مامان جون
پاسخ
باشه چشممم ممنون عزیزم که به فکرمی..حتماحنما انجامش میدم...امیدوارم امام زمان منولایق بدونه صداموبشنوه ومنم مامان شم