مهدی جونممهدی جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

عشقم...مادر

1393/1/30 12:37
نویسنده : مامان جون
595 بازدید
اشتراک گذاری

سرم را نه ظلم خم میکند و نه ترس...

سرم فقط برای بوسیدن دستهای تو خم میشود..مادر..قلب

 

 

 

 

سلام عزیز دلم...ارام جانم...نینی قشنگم

خوبی مامانی؟ قربون اون چشای قشنگت بشه مامان چرا نمیای پس. مامان خیلی منتظرته

روزمادر نزدیکه وتقریبا سه روزدیگه روزمادره و امسال هم روزمادراومد ولی من هنوزمامان نشدم

توی این هفته که روزمادره من یه اضطراب و نگرانی دارم میدونی چرا...اخه قراره دوباره برم برای 

انتقال جنین. دقیقا روز مادر وتولد حضرت زهرای اطهر یه اتفاق خیلی سرنوشت ساز

قراره واسم رقم بخوره..توکلم فقط به خداست بعدشم کمک حضرت زهرا..

ای بهترین مادردنیا که مثل تو دراین دنیا نیست..ای مادر حسین شهید به قطره قطره خون

پسرشهیدت به لبان تشنه اش قسمت میدم اینبار دیگه انتقالم خوب باشه و قلب قشنگ نینیمو

ببینم...خودت کمکم کن فاطمه جان..به خدا دیگه صبرم تموم شده...تحمل یه سقط 

دیگه روهم ندارم... عاجزانه به پات میفتم زهراجان کمکم کن ..انشالا سال اینده روز مادر

من این شیرینی مامان شدن وبچشم و خدا منو لایق مادرشدن قراربده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رها
1 اردیبهشت 93 20:13
زهرا جونم ایشالله که فاطمه الزهرا پشت و پناهت باشه برو مطئن باش خدا کمکت میکنه و اینسری دیگه مامانی گلم خودتو اماده کن برای یه زندگی سه نفره[خانواده
مامان جون
پاسخ
قربونت رهای گلممم..دوست خوبم..امیدوارم اینجوری که میگی بشه به دعای شمادوستان مهربونم