مهدی جونممهدی جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

خدایا برای این قلب تپنده شکررر

1393/5/11 11:37
نویسنده : مامان جون
419 بازدید
اشتراک گذاری

بنام خدای هستی بخش

خدایی که وجودم راارزش بخشید

خدایی که دراوج ناامیدی مراامیدوارکرد

شکرتتتتت خدااااااااااااااا

سلام نفس مامان خوبی؟

ببخشیدکه دیراومدم اخه خیلی حالم بدبود وتهوع حسابی اذیتم میکرد

22ام تیرماه روز تولد امام حسن (ع)بودکه رفتم سونو..بایه ترس ولرزی روی تخت 

درازکشیدم وهمش صلوات میفرستادم به حضرت زهراسلام میدادم...دکتروقتی پورت سونو

روگذاشت رووشکمم گفت بلههه مبارکه قلب کنجدتون داره میزنه...منومیگی...اشکام جاری شد

گفتم دکترراست میگین..گفت بله من اشتباه نمیکنم..سنش هم 7هفته هست .

.خیلی حس قشنگی بودبهم توی مانیتورنشونش داد

یه نقطه سیاه هی سفیدمیشدهی سیاه..که همون ضربان قلبت بود نفس مامان...محبت

حالا یک استرس ازاسترسهای من تموم شدو رفت تا آزمایش غربالگری وتاییدسلامتیت

تا اون موقع دعامیکنم برات عزیزدلم...خداتورو به من هدیه داد...الان خیلی بهت دل بستم مامانی

پس ارزومیکنم سلامت سلامت باشی ومن تا بهمن ماه به امیددیدن روی ماه تو روزشماری میکنمniniweblog.com

شکرتتتتت خدای خوبم

دوست دارم پروردگارمهربونم

پسندها (2)

نظرات (7)

آذین
11 مرداد 93 11:55
ای جووووونم مبارک باشه خداروشکر ایشالا این دوران رو به سلامتی و خوشی پست سر بزاری مواظب خودتون باش عزیزم!
مامانی
11 مرداد 93 12:11
مبارکه انشالله همه چی خوب پیش میره یه توصیه دوستانه آرامش آرامش آرامش
مامان جون
پاسخ
انشالله..ارامشم روازخدامیخوام فقط همین
رها
12 مرداد 93 18:48
خداروشکر زهرایی ایشالا ۹ ماه بارداری سالم و پر از ارامشی داشته باشی گلم...
مامان جون
پاسخ
ممنونم رهاجان...انشالله قسمت خودت به زودی زود
مامان رخساره
13 مرداد 93 2:12
قربون قلب کوچولوش یاد خودمو اون روزی که قلبشو مث تو دیدم افتادم وای که چقد شیرینه منم میگم آرامش داشته باش و شکر گزار خدایا شکرت خدایا دل بقیه منتظرا رو هم شاد کن
مامان جون
پاسخ
ممنونم دوستم..انشالا خداخودش داده خودشم برام نگهش داره...توکل به خدا
سمیه
13 مرداد 93 12:28
ممنون عزیزم که جواب دادی لطف کردی گلم انشاالله که قلبش برات بتپه سالهای سال وانشاالله با قدمای کوچولوش زندگیتونو پر از برکت وشادی کنه وبشید خانواده گلی
نیکتا
30 شهریور 93 9:28
سلام مامان زهرا خانم بله دیگه وقتی نمیای پسملمو ببینی خاله جونش اونم زود بزرگ و گوگولی میشه ولی من لینکت کردم که تند تند بهت سر بزنم
مامان جون
پاسخ
اوکی دوستم..منم لینکت کردم
لیلا
17 آبان 93 13:03
خداروشکر انشاله ضربان قلبش تا 10000000 سال دیگه بزنه
مامان جون
پاسخ
مرسی خاله لیلا..انشالا