مهدی جونممهدی جونم، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

آغازهفته 16بارداری وحس قشنگ مادری

1393/6/26 19:03
نویسنده : مامان جون
305 بازدید
اشتراک گذاری

بازم یه ارامش عجیب وقشنگ وجودم رونوازش میکنه

یه باردیگه حس کردم خوشبختی رواز تمام وجودم

خداجونم شکرت بابت همه حس های قشنگی که بهم میدی

تازه وارد14هفته شدم که اولین تکانهای فرشتمو حس کردم

چقدرشورانگیزبود...چقدرشیرین...اصلاباورم نمیشه که منم دارم این لحظات وحس میکنم

خدایاشکرت که نینیم سالمه وغربالگری اول خوب بود

خدایاشکرت که تاالان مراقبمون بودی وهوامونو داشتی

شبهاکه بیشترتکان میخوری قندتوودلم اب میشه مامانی.niniweblog.com..باهات حرف میزنم که ارومترشی

این هفته رفتم سونو ودیدمت نازگلکم...ووی خداماشالا چقدربزرگ شده بودی

تازه وارد16هفته شده بودی وخداروشکرهمه چی خوب بود..صداقلبت هم شنیدم

بابایی که ازذوق اشکاش جاری بود...بعدجنسیتت هم پرسیدم ازدکترکه باکلی تلاش وزحمت تونستن بفهمن

اخه خیلی حرکت میکردی شیطون مامان.niniweblog.com..بله شما

گل پسری...تاج سری...قندعسلی

اینم عکس شیرین مامان توی هفته 16

خدا حافظ ونگهدارت باشه عزیز دلم

پسندها (3)

نظرات (13)

نیکتا
29 شهریور 93 9:26
سلام زهرا خانم مامان خانم الهی قربون ذوق کردنت برم عزیزم مبارک پسردارشدی میبینم چرا کم پیدایی بی وفا پسر داری کلاس میزاری حالا خوبه ما دخمل نداریم اوخی نازی یاد خودم افتادم انشاالله سالم بیاد بغلت چقدم خوشمله به تو رفته خخخخ
مامان جون
پاسخ
سلام دوست خووبم..برامنوپسری دعاکن که تا اخرهمه چی خوب پیش بره..ازطرف من پسرتوببوس
رها
29 شهریور 93 12:09
الهی فدای فندق خاله خدا حفظش کنه قند عسلو ایشالا که چن ماه دیگه صحیح و سالم بیاد بغلت زهراجونم....
مامان جون
پاسخ
فدای مهربونیات
نوشین
30 شهریور 93 8:40
مبارک باشه عزیزم خدا گل پسریتو برات نگه داره خیلی خوشحال شدم
مامان جون
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم
مامان رخساره
31 شهریور 93 1:06
واااااااااااااااااااااااااااااااااای ماشاله به پسری ، چه بزرگ شده جوووووووونم قربوووووووووووونت خاله همین جوری سفت بچسب به مامان تا بزرگ شی که موقع اومدنت آغوشهای گرمی در انتظارتن جوجه فدایی داری ناز کل پسر
مامان جون
پاسخ
قربونت دوست خوبم...ممنون که اومدی وبهم سرزدی..دعاواسه من یادت نشه
فرشته - مامان امیراشکان
3 مهر 93 3:52
سلام زهراااااااااااا جونم خوبی مامان خوشگله ؟ مبارک باشه جنسیت پسری .. ایشالا باقی راه هم به سلامت پشت سر بزاری گلم .... مواظب خودت و گل پسر قند عسل باااااااااش
مامان جون
پاسخ
سلام دوستم.. ممنونم ..لطف کردی بهمون سرزدی
عاطفه مامان مانیاد
7 مهر 93 19:27
سلام زهرا جون ،مبارک باشه پسر طلا رو خدا حفظش کنه تبریک میگم بهت انشاالله بارداری و زایمان خوبی رو داشته باشی،به ما هم سر بزن خوشحال میشم
مامان جون
پاسخ
سلام عزیزم...ممنونم.بابت مهربونیات..خداگل پسرتوروهم برات نگه داره
مامان ستایش
10 مهر 93 16:27
زهرا وبلاگتو نگاه میکنم هزاران هزاربار میگم خدایا شکرت ایشالله خدا این احساسات قشنگو نصیب همه منتظزا بکنه و گل پسرت هم زیر سایه مامان باباش سالم به دنیا بیاد و صدوبیست ساله بشه
مامان جون
پاسخ
عزییییییییزم..خودم هنوزباورم نیست...خدایاممنونتم..برام دعاکن تااخربخوبی وخوشی بگذره...انشالا قسمت همه منتظرا
رخساره
28 مهر 93 18:38
مامان هدی
1 آبان 93 14:07
انشالله که خدا به همه اونایی که نی نی می خوان زودی بچه سالم هدیه کنه. و به لطف خودش همه نی نی ها سالم و سلامت دنیا بیان و بعد از اون هم مریض نشن. اگه شد برای برآورده شدن این دعاها 3 تا صلوات بفرستید برای نی نی منم دعا کنید که قراره 2 روزه دیگه دنیا بیاد.
مامان جون
پاسخ
اللهم صل علی محمدوال محمد...اللهم صل علی محمدوال محمد...اللهم صل علی محمدوال محمد...ای بهترین حافظان مراقب همه نینی های توراهی باش
رعنا
2 آبان 93 3:37
عزیزم مبارکت باشه ایشالله همیشه خنده رو لبات باشه و خدا قندعسلتو حفظ کنه که این فقط یه معجزست از طرفه خدای مهربون، عزیزم فدای قندعسل
مامان جون
پاسخ
قربونت دوست خوبم..لطف داری ..برای سلامتی این معجزه خدا دعاکن
نوشین
4 آبان 93 8:58
خدا گل پسری تو برات نگه داره زهرا جون انشاا... صحیح و سالم بیاد بغلت
مامان جون
پاسخ
ممنونم دوست مهربونم...انشالله
لیلا
17 آبان 93 13:04
ماشالههههههههههههههههههههههههه عزیزممممممممممممممممممم
مامان جون
پاسخ
ممنونم خاله جوووون
مــــن
11 بهمن 93 19:51
چه نی نی جیگری دارین به وبمون سر بزنین ممنون میشیم نظر بدین