مهدی جونممهدی جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

انتخاب اسم برای پسرطلا

1393/10/26 12:31
نویسنده : مامان جون
384 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگرمامان خوبی عسلم؟

خداروشکررسیدیم به هفته 34بارداری ودیگه چیزی نمونده تاقدم روی چشمان مابزاری

خیلی وقته میخوام بیام وبلاگتو اپ کنم ولی چون سایت کندبود نمیشد

خب ازاونجابگم که ازوقتی فهمیدیم یه گل پسرداریم رفتیم توی فکرکه چه اسمی براش انتخاب کنیم

که هم برازنده یه بچه مسلمان باشه وهم اسمی باشه که خودت دوست داشته باشی

ازاونجایی که تورو خدابهمون هدیه داده تصمیم گرفتیم ازاسامی ایمه برات بزاریم

منم ازاولین هفته های بارداری توروبیمه امام زمان کردم وازایشون خواستم که تورو

برامون نگه داره وسالم وسلامت بزاره تووبغلمون...

واین شد که من وبابایی تصمیم گرفتیم اسمتوبزاریم...

قربونت برم پسرقشنگم که همین الان داری تووشکمم لگدمیزنی ..عاشق تکانهاتم پسرکم

امیدوارم که ازاسمت خوشت بیاد و امام زمان همیشه وهمه جاپشت وپناهت باشه عزیزم

مهدی گل مامان و بابا

خیلیییی دوست داریممم

بوووووووس

 

پسندها (1)

نظرات (6)

مامان رعنا
27 دی 93 2:40
عزیزم چه اسم قشنگی واقعا اسم مهدی رو خیلی دوست دارم ایشالله مبارکش باشه و امام زمان حافظش باشه
مامان جون
پاسخ
ممنون خاله رعنا..لطف دارین..انشالله
مامان رعنا
27 دی 93 2:42
عزیزم چه اسم قشنگی واقعا اسم مهدی رو خیلی دوست دارم ایشالله مبرکش باشه و امام زمان حافظش باشه
مامان رخساره
28 دی 93 1:32
الهی فدای مهدی ناااااااازم بشم مبارکت باشه اسمت خاله و خوشنام باشی زهرا جونم تبریک میگم بهت دیگه بزودی پسرتو بغلت میگیری خیلی خوشحالم همیشه شاد و سلامت باشی دوستم
مامان جون
پاسخ
قربونت عزیزم
نیکتا
30 دی 93 10:03
فقط شش هفته دیگر به بغل کردن مهدی ناااااز مانده است مامان زهرا به شما تبریکمیگیم منو محمد سبحان اسمش خیلی خوشگله دوشش دالم
مامان جون
پاسخ
اره چیزی نمونده دیگه..برامون دعاکن خاله نیکتا که زایمان خوب وراحتی باشه ونینی به سلامتی دنیابیاد..ممنونم
رخساره
10 بهمن 93 2:47
منتظر عکس گل پسرمون هستیم در اولین فرصت یادت نره مامان تنبل فک کردم این دفعه بیام عکس اتاقش هست حتما
مامان جون
پاسخ
هههه ایندفعه بیاین حتماعکساش هست
رها
27 بهمن 93 19:11
نامدار باشه پسر نازت
مامان جون
پاسخ
مرسی گلم