مهدی جونممهدی جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

ماه ششم هم تموم شد..هوووووورااااااااا..هفته 27

1393/9/11 10:45
نویسنده : مامان جون
486 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرقشنگم..عسل مامان وبابا خوبی؟niniweblog.com

خداروهزاران بارشکرکه ماه ششم هم تموم شدوتو واردماه هفتم شدی.فقط 

سه ماه دیگه مونده تامن پسرنازمو بغل بگیرمniniweblog.com..فقط دوازده هفته دیگه

مونده تالذت بودن تورودرکنارخودم حس کنم..حرکتات تووشکمم دیگه خیلی 

واضح شده حتی ازروی لباسمم معلوم میشه..گاهی شکمم کج میشه ازبس

محکم پشتک میزنی خخخ..niniweblog.com..وقتی هم درازمیکشم به پهلوانگارمیری اوون 

زیروحس میکنم داری له میشی هههه..خلاصه که من عاشق تکانهاتم پسرکمniniweblog.com

ولی مامان تازگیاخیلی اذیته چون موقع خواب همش پاهام میگیره وکمردردهستم

شب تاصبح هم سه چهاربارمیرم دستشویی ازبس تکررادرار دارم وانگارتو هم مثانه

مامان وکردی بالشت ورووش میخوابی خخخniniweblog.com...همه اینافدای یه تارمووت پسرنازم

خیلی بهت وابسته شدم عزیزم..راستی سیسمونی هم تاحدودی تمومه فقط مونده 

فرش وپرده ولوستراتاقت که بزودی با بابایی همه روکامل میکنیم ومیچینیم..عکسهاشم

میزارم توی وبلاگت تابرات یادگاری بمونه...

ای بهترین حافظان مراقب معجزه توو دلی من باش

انشالله سالم وسلامت وبه وقتش دنیا بیاد

دوست دارم قندعسلم

عاشقتم نفسم

بووووس

niniweblog.com

پسندها (4)

نظرات (6)

سیسا مامانی
11 آذر 93 11:37
سلام پسرک جوجویی مامانش خوبی خاله از الان که انقد شیطونی میکنی بیای بیرون چه کار بکنی بلا مامانی رو اذیت نکنی بزار توان داشته باشه تو رو سلامت به مقصد برسونه زهرایی سه ماه سومت مبارک گلم
مامان جون
پاسخ
لطف کردی بهمون سرزدی خاله سیسا...من پسرخوبی ام فقط یکم شیطونم..بازهم ممنونم سیساجوونی
مامان زهرا
11 آذر 93 12:31
سلام مامان جونی خوشحالم که با وبتون آشنا شدم آخه بارداری منم تقریبا با شما یکیه و نی نی منم پسره امیدوارم با هم دوستای خوبی بشیم و به سلامتی نی نیهامونو تو بغلمون بگیریم. با اجازتون شمارو می زارم تو لیست دوستانم.
مامان جون
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم...منم خوشحال شدم ازاشناییتون
رعنا
11 آذر 93 19:18
عزیزم ایشالله بقیشم به سلامتی بگذرونی وپسر شیطون و گلت بیاد توبغله مامان و باباش، منم اینروزا همش چشمم به تقویمه که تموم میشه
مامان جون
پاسخ
ممنون رعناجان..اره واقعاکی میرسه لحظه دیدارمنو نینی..انشالا همه نینی های تووراهی سالم وسلامت وبه وقتش بیان بغل مامانشون
نینی عاشق
13 آذر 93 9:23
عزیزززممم پسررر طلا ماشالله ایشالله این دوازده هفته مثل برق و باد پیش بره سلامت ببلش بگیری
مامان جون
پاسخ
قربونت خواهرگلم...ممنون که اومدی وبهمون سرزدی...
رخساره
14 آذر 93 9:54
سلام عزیزم خیلی خوشحالم برات عزیزم ،ایشاله که به سلامتی بیاد بغلت پسر نازت خدایا شکرت از طرف من موقع تکوناش نازش کن وای که این تکوناشون چقدر شیرینه از شهد عسل هم شیرین تره
مامان جون
پاسخ
سلام رخساره جان..اره واقعاخیلی شیرینه..هنوزم باورم نیست دارم این حسهای قشنگوتجربه میکنم...خدایاهزاران بارشکررر
نیکتا
24 آذر 93 11:06
سلام زهرا جونم قربون لگد زدناشو اذیت کردناش برم من انشاالله زودی بغلش کنی
مامان جون
پاسخ
سلام نیکتاگلی...خدانکنه دوستم انشالله همیشه سلامت باشی..ممنونم انشالله..دعاکن واسم