مهدی جونممهدی جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

مهدی گل مامانه...مهدی عزیزمامانه

1394/6/15 14:38
نویسنده : مامان جون
370 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتاسلام خوشگل مامانی

سلام به روی ماه پسرنازنینم...

اول ازهمه عذربه خاطرتاخیر..ازبس که شیطون ووروجک شدی وقت برای مامان نمیزاری که بیادوبلاگت واپ 

کنه...دوست داری همیشه من کنارت باشم یابغلت کنم وگرنه میزنی زیرگریه که صدات تاسرکوچه میره خخ..

یه روز(94.4.15) من توی اشپزخونه بودم وداشتم ناهارمیپختم که یهوصدای گریت بلندشداومدم توواتاقت 

دیدم برای اولین باردمرشدی وازشدت تعجب وترس زدی زیرگریه..بغلت وکردم وبوست کردم وخوشحال شدم که

پسرم قدرتمندشده وداره کم کم اقامیشه فداش بشم من..محبت

اینم چندتاعکس ازمهدی جونم

ماشالله...هزارماشالله 

الهی که همیشه زیرسایه حضرت مهدی(عج) سالم وسلامت باشی

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

رها
13 آبان 94 19:35
خوشگل خاله😍😍