مهدی جونممهدی جونم، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

هفته 23 بارداری...دوست دارم چه جوری باشی

1393/8/10 13:15
نویسنده : مامان جون
442 بازدید
اشتراک گذاری

کودک دوست داشتنی من

سلام عزیزمامان.دردانه من وبابایی خوبی؟جات خوبه عزیزم؟دیگه حسابی بهت وابسته شدم

هروقت تکان میخوری دستمومیزارم روشکمم وصلوات میفرستم وخداروشکرررمیکنم..اخه تو

معجزه هستی.ماهی که توروباردارشدم هیچ دارویی مصرف نکرده بودم بااینکه سالها بود

درحال دواودرمان برای مامان وباباشدن بودیم واین یعنی معجزه محبت

قربونت برم میدونی دوست دارم وقتی بزرگ شدی چه جوری باشی؟

اول ازهرچیزی ایمانت قوی باشه وخداترس باشی.نمازت هیچ وقت ترک نشه وبدونی 

که خدایی هست وناظربراعمال ماست.احترام منوبابایی وداشته باشی.دوست دارم 

مهربون وریوف وسخاوتمندباشی.خوش اخلاق وتمیزومرتب وخوش تیپ ودرعین حال 

ساده پوش باشی.دوست دارم همیشه دوست مامان وبابا باشی وهمیشه بدونی

که بعدازخدا هواتو دارن وهمیشه دوستت دارند.خلاصه که خیلی خیلی واست ارزو

وامید دارم ومطمین هستم توفرشته پاک وبیشتر ازتصورمن میشوی

                   الهی دورت بگردم میدونی که خیلی خیلی دوست دارم

                   قربون دست وپات برم قربون چشمات مامان وبابا عاشقتند

                  انشالله که فرزندصالحی برامون باشی وبه ارزوهای قشنگت برسی

                  عزیز دلم میبوسمتبوسبوس

پسندها (2)

نظرات (5)

یلدا
17 آبان 93 10:48
رعنا
18 آبان 93 13:19
وای چه دعای قشنگی حتما همینطورم میشه وقتی مامان بابای به این خوبی داره
مامان جون
پاسخ
ممنون عزیزم..لطف دارین
مامان رخساره
20 آبان 93 3:51
ایشاله سلامت بیاد بغلت دوستم و اونی بشه که میخوای
مامان جون
پاسخ
ممنون عزیزم..انشالله
رها
28 آبان 93 21:37
اجی خدا برات حفظش کنه الهی امین ایشلا یه فرزند سالم و صالح باشه و خدا حافظش
مامان جون
پاسخ
ممنونم رها جان..انشالله..الهی که بزودی زودقسمت خودت شه عزیزم
ساقه
7 آذر 93 23:03
سلام تبریک میگم به خاطر وجود معجزه و هدبه خدا در وجودت، واقعا خدا روشکر
مامان جون
پاسخ
سلام دوستم..متشکرم..خداروهزاران بارشکر..انشالله قسمت همه منتظرا